Project Description

РОЗРОБКА КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ ДЛЯ КОМПАНІЇ-ВИРОБНИКА МЕТАЛОПРОФІЛЮ

М-ПРОФІЛЬ

Хто такі М-профіль?

М-профіль – український виробник і постачальник металопрофілю, який з 2012 року дбає про те, аби ваше будівництво було вдалим. Компанія пропонує профнастил, цвяхи, сітку «Рабиця», покрівельні аксесуари для будь-яких видів будівельних та монтажних робіт за приємними цінами.

М-профіль активно співпрацюють з Італією, Німеччиною, Словенією, Індією, Китаєм та Туреччиною. Зарекомендували себе як добросовісні виробники та надійні партнери

Чому звернулися до Creator?

Клієнтів у М-профіль ставало все більше, а отже їм знадобився новий сайт, завдяки якому вони б могли приймати та швидко оброблювати більшу кількість замовлень.  До того ж, їхній колишній сайт застарів та став не надто зручним у користуванні.

М-профіль потребували створення сучасного корпоративного сайту, який би лаконічно та ефективно розповідав про них, їхню продукцію та допоміг підвищити продажі, за рахунок спрощення пошуку товарів на сайті, та організації на ньому швидкого зворотнього зв’язку

ПОЧАТОК РОБОТИ

Типографіка

Вибір нових фірмових шрифтів (Raleway для заголовків та PT Sans для наповнення розділів) зумовлений їхньою читабельністю, простотою сприймання та відповідністю позиціонуванню компанії

Raleway

60px

Medium

Raleway

22px

Regular

Raleway

15px

Regular

Кольорова гама

Фірмові кольори для нового сайту підбирали під TOV та позиціонування компанії:

#c00612

асоціюється із солідністю та впевненістю. Він помірний і стабільний. А саме такими є М-профіль

#24272D

асоціюється зі консервативністю та навіює довіру

#5A5D62

асоціюється із компромісом, спокоєм та суворістю. До того ж, він чудово відтіняє колір #c00612

#FFFFFF

цей колір асоціюється із довірою, простотою у стосунках між М-профіль та їхніми клієнтами

ЛОГОТИП

Ми створили для компанії новий, сучасний логотип, що відображає сутність компанії, підвищує її впізнаваність. Якісний логотип допомагає бути конкурентоспроможним, адже клієнт радше обере гарно упаковану компанію, а також логотип є показником того, що компанія готова приділяти час дрібницям, а тому буде уважною із кожним клієнтом.

Логотип – ефективний інструмент промоції продукції та захисту авторських прав

Розробка лого для компанії М-профіль

БАНЕР

Банер – ефективний та відносно недорогий інструмент популяризації компанії, який підвищує впізнаваність компанії, інформує аудиторію про новинки чи акції, а також, завдяки своїй специфіці, охоплює велику кількість людей – до 20 000 осіб на день

Виготовлення банеру для виробника профнастилу

НОВИЙ КОРПОРАТИВНИЙ САЙТ

Проект нового сайту ми розробили для підвищення виробництва та продажу таких матеріалів як: профнастил, металочерепиця, блок-хаус, фасадні касети, паркан-жалюзі, водостічна система, будівельні цвяхи та металопрокат. Корпоративний сайт спроектований з використанням нових шрифтів та фірмових кольорів. Інтерфейс лендингу став «легшим» та зручнішим у користуванні

Сайт для виробника і постачальника профнастилу

Головний екран

Містить все, що допоможе потенційному клієнту швидко ознайомитися із діяльністю компанії, продукцією та цінами: головна, асортимент товарів, інформація про компанію та контакти. Новий інтерфейс допомагає легше отримувати консультацію спеціаліста, швидше зорієнтуватися у сайті та, відповідно, швидше оформлювати замовлення

Асортимент продукції

На сайті важливо розмістити повний асортимент продукції. Це допоможе клієнту М-профіль швидко ознайомитися із потрібними товарами та замовити в одному місці одразу все, що потрібно

Блок з асортиментом продукції
Блок з характеристиками товарів

Характеристика товарів

Ми гарно попрацювали над картками кожного виду товару компанії М-профіль. Що детальніше опишеш товар, то більша ймовірність того, що продажі його зростуть.

Фото, ілюстрації, технічні характеристики, повна палітра кольорів, опт та прайси – все це тепер є новому сайті М-профіль. Картки працюють для зручності відвідувачів сайту та збільшення прибутків компанії

Мобільна адаптація

За даними дослідження холдингу Factum Group Ukraine – мобільний телефон або смартфон використовують 66% користувачів, домашній ноутбук – 40%, стаціонарний домашній комп’ютер використовують 36%, а планшет лише 14%. Через це важливо створити мобільну адаптацію лендингу, аби клієнт міг ефективно та швидко замовити послуги компанії прямо з телефону.

Цей інструмент не тільки допомагає краще продавати, а й підвищує лояльність до бренду, гарно впливає на його імідж.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ

Що клієнт отримав на виході?

М-профіль отримали новий корпоративний сайт https://m-profil.in.ua/, з новими фірмовими шрифтами та кольорами. Сайт містить розділи з асортиментом товарів (кожен продукт отримав свою картку), контакти, швидка онлайн-консультація, карта та галерея робіт. Для сайту ми також розробили мобільну версію.