КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

Контекстна реклама – одна із найбільш ефективних та чесних видів реклами в інтернеті. Вона відкрито кричить про «купи це», а ще є всюди і постійно. Це реклама-Фенікс. Закривай її, не закривай – все одно востане із попелу та явиться твоєму потенційному клієнту.

Контекст використовують сервіси на базі пошукової системи Google Ads, аналізуючи запити, історії пошуку, вподобання, регіон проживання та поведінку користувачів у мережі.

Контекстна реклама в Google Adwords

РЕКЛАМА В GOOGLE, ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

Замовити Рекламу в Гугл

КОМУ І КОЛИ ПОТРІБНЕ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?

Контекст пропонує споживачеві саме те, що йому потрібно, а рекламодавцеві дає широчезні можливості для промоції свого товару чи послуги. Грамотно налаштована реклама, пов’язана зі змістом сайту, завжди ефективна, бо має високий рівень залучення юзерів, а також гарний рекламний вплив, бо «ого, вони рекламляться у гугл – значить вони круті».

Аби не витратити кошти даремно, потрібно чітко знати коли реклама в гугл принесе найбільше користі:

  • під час ребрендингу
  • у момент оновлення товару, випуску на ринок нової лінійки товару і т.д.
  • у період активних розпродажів, акцій чи конкурсів
  • під час запуску нового сайту у конкурентній ніші
Налаштування і супровід контекстної реклами

Ми порадимо налаштувати контекст для свого бізнесу, якщо маєш на меті:

Є збіги хоч по декількох пунктах? Тоді контекстна реклама в гугл – те, що тобі потрібно.

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

Контекстна реклама підходить кожній бізнес-ніші. Головне – правильно визначити цілі й завдання, які контекст розв’язуватиме та портрет користувача, на якого він буде спрямований

ЯК ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ? СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУВАТИМЕ?

Замовити налаштування контекстної реклами

Ми знаємо, що власників бізнесу у контексті «реклама в гугл» цікавить ціна.
Ціна такої реклами залежить від:

  • тематики та місця розміщення (одні із найдорожчих – економіка, бізнес, туризм);
  • підбору ключовиків слів;
  • позиції показу оголошення;
  • часу показу оголошення;
  • геотаргетингу;
  • СTR (показнику ефективності оголошення).

Важливо: вартість контекстної реклами визначають за акційним принципом (порівнюють із цінами покупки кліку конкурентами), тому оголошення того, хто заплатив більше показуватимуть на вищих позиціях.

ПОТРІБНА КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?

Замовити контекстну рекламу можна у Creator, зекономивши час, нерви та кошти, адже над оптимізацією працюватимуть спеціалісти, можна отут.

Безкоштовна консультація

Ваше повідомлення відправлено успішно!
Сталася помилка! Перевірте правильність заповнення форми і спробуйте ще раз.