КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
Контекстна реклама – одна із найбільш ефективних та чесних видів реклами в інтернеті. Вона відкрито кричить про «купи це», а ще є всюди і постійно. Це реклама-Фенікс. Закривай її, не закривай – все одно востане із попелу та явиться твоєму потенційному клієнту.
Контекст використовують сервіси на базі пошукової системи Google Ads, аналізуючи запити, історії пошуку, вподобання, регіон проживання та поведінку користувачів у мережі.

РЕКЛАМА В GOOGLE, ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

КОМУ І КОЛИ ПОТРІБНЕ НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ?
Контекст пропонує споживачеві саме те, що йому потрібно, а рекламодавцеві дає широчезні можливості для промоції свого товару чи послуги. Грамотно налаштована реклама, пов’язана зі змістом сайту, завжди ефективна, бо має високий рівень залучення юзерів, а також гарний рекламний вплив, бо «ого, вони рекламляться у гугл – значить вони круті».
Аби не витратити кошти даремно, потрібно чітко знати коли реклама в гугл принесе найбільше користі:
- під час ребрендингу
- у момент оновлення товару, випуску на ринок нової лінійки товару і т.д.
- у період активних розпродажів, акцій чи конкурсів
- під час запуску нового сайту у конкурентній ніші

Ми порадимо налаштувати контекст для свого бізнесу, якщо маєш на меті:
ЯК ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ? СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУВАТИМЕ?

Ми знаємо, що власників бізнесу у контексті «реклама в гугл» цікавить ціна.
Ціна такої реклами залежить від:
- тематики та місця розміщення (одні із найдорожчих – економіка, бізнес, туризм);
- підбору ключовиків слів;
- позиції показу оголошення;
- часу показу оголошення;
- геотаргетингу;
- СTR (показнику ефективності оголошення).
Важливо: вартість контекстної реклами визначають за акційним принципом (порівнюють із цінами покупки кліку конкурентами), тому оголошення того, хто заплатив більше показуватимуть на вищих позиціях.
ПОТРІБНА КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?
Замовити контекстну рекламу можна у Creator, зекономивши час, нерви та кошти, адже над оптимізацією працюватимуть спеціалісти, можна отут.