НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ
Таргет у соціальних мережах – особливий маркетинговий механізм, який дозволяє з усієї аудиторії соціальних мереж виділити ЦА та «крутити» рекламу тільки на неї.
Недостатньо просто створити сторінки у соціальних мережах. Для того, аби заробляти з їхньою допомогою потрібно зробити так, щоб вас помітили. Для цього, власне, і використовують таргетинг.


ЯК ПРАЦЮЄ ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА?
Всі люблять цей вид реклами за те, що алгоритми соцмереж показують тематичні оголошення тільки цільовій аудиторії, а не всім підряд, як це відбувається на телебаченні чи радіо.
Таргетована реклама використовує дані, отримані завдяки спостереженням за активністю користувачів у мережі, часом проведеним у них, історію браузера та особисту інформацію із, наприклад, профілів у Facebook. Все це допомагає показувати ваше оголошення лише зацікавленим у ньому користувачам та не зливати бюджет на тих, кому ваші послуги не стануть у нагоді.
ТАРГЕТ В INSTAGRAM
Цей вид реклами стане у нагоді бізнесу, який може красиво і стильово оформити візуал свого профілю. Юзери Instagram сприймають інформацію з яскравих, красивих картинок та коротких, цікавих текстів. І частіше всього на емоції.
Таргетинг в Інстаграм підійте майстрам б’юті індустрії, фотографам, блогерам, кондитерам чи туроператом. Саме вони зможуть утримати споживача «красивою картинкою». Аудиторія цієї соціальної мережі молода, для неї важлива картинка, емоція, яку дарує бренд та швидкість рефлексії на запит.
Налаштувати таргетовану рекламу в Instagram можна прямо через акаунт користувача у цій соцмережі чи через рекламний кабінет Facebook.


ТАРГЕТ У FACEBOOK
Цей вид реклами у Facebook дуже розумний. Facebook аналізує рекламне оголошення та показує його тому, кому це точно буде цікаво. Не винятком є і агресивне просування, для чого у користувачів існують налаштування типу «приховати» або «чому я це бачу».
Таргетинг Facebook має величезний функціонал та є дуже деталізованим. Рекламодавець може використовувати не тільки стандартні соцдем показники, а й інтереси споживачів, їхні хобі. Інформацію про сімейний стан, місце перебування (вдома чи далеко від дому). До речі, оголошення можна адаптувати для ПК, телефонів та інших форматів гаджетів.

ЗАМОВИТИ НАЛАШТУВАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ
Робота із таргетом не така проста, як може здатися. Вона потребує часу, кропіткої роботи та знань. Тому краще довірити цю роботу спеціалістам.
Таргет від Creator – це:
ПОТРІБНА КОНСУЛЬТАЦІЯ?
Замовити таргетовану рекламу у Creator легко. Заповніть форму