ДРУК КАТАЛОГІВ ТА БРОШУР
Рекламні брошури та каталоги – дієвий спосіб розповісти про себе рекламодавцеві із широкою товарною лінійкою. Це саме той випадок, коли треба все й одразу. І в одному місці.
Унікальний дизайн
Якісні матеріали
Швидка розробка
Доставка по Україні
ДРУК БРОШУР
Рекламна брошура – це неперіодичне друковане видання рекламного характеру, обсягами від 4 до 48 сторінок. Яскравий дизайн брошури допомагає привернути до себе увагу, а грамотне інформаційне наповнення допомагає утримати її.
У інфоблоці аудиторія знайде всю інформацію і про бренд, і про всю товарну лінійку.

Якою повинна бути рекламна брошура?
Окрім тексту, брошури містять ілюстрації. Велика кількість сторінок дозволяє з усіх боків та ракурсів показати ваші товари аудиторії, а також грамотно структурувати інформацію у брошурі.
Що варто врахувати, якщо ви вирішили замовити брошуру?
Аби цей рекламний носій ефективно працював під час виготовлення брошур треба обов’язково врахувати таке:
- Рекламна брошура повинна містити інформацію, що несе цінність вашому клієнту
- Дизайн брошури повинен привертати увагу клієнта, але не бути занадто яскравим, аби не перенавантажувати чи відлякати його
- Обирайте для друку брошур якісний папір
- Використовуйте нестандартні рішення під час вертки, аби виділитися серед конкурентів
- Посильте презентабельність брошури за допомогою використання різних видів паперу та картону, семплінгом чи добрими-вічними «ароматизовані сторінки»
До речі, оригінальна та якісна брошура – хороший іміджевий інструмент для бренду.
ДРУК КАТАЛОГІВ
Рекламні каталоги — різновид рекламної брошури із акцентом на візуальну складову. Це дуже ефективний та недорогий рекламний носій.
Чому варто замовити каталог?
Друк каталогів — прекрасний спосіб стимулювати продажі, розповісти про клієнтам про новинки.
У виготовлення каталогів є низка переваг:
- Додатковий спосіб нагадати про себе та розповісти аудиторію про товарні лінійки компанії
- Каталоги (особливо гарно задизайнені) клієнти люблять довго і уважно роздивлятися вдома. У них буде час гарно все обдумати, запам’ятати ваш логотип та айдентику
- Тривалий вплив на споживача. Каталоги можна продивлятися не один, і не два рази. Можна передавати друзям чи знайомим
- Багато ілюстрацій та грамотно оформлений текст зі спеціальною пропозицію дуже приваблює клієнта та змушує його ухвалити рішення про придбання вашого товару
